Running

Har pluggat en hel del idag. Det är ingen idé att överplugga för då får jag inte in något ändå. Lagom mycket duger bäst. Ska försöka sova nu så jag kommer upp i tid och kan göra lite fler tentor. Det går rätt bra att plugga faktsikt, men det är en hel del att lära sig.

Tidigare ikväll slog det slint i huvudet på mig. Jag fick för mig att jag skulle ut och springa. JAG SPRINGER INTE! Jag cyklar knappt. Jag har världens sämsta kondition. Blir nästan anfådd av att gå tre trappor och då överdriver jag inte.
Men springa skulle jag göra ändå. Jag började gå i rask takt i 10 minuter, sen började jag springa. Eller ja, jag joggade. Efter 200 meter var jag så slut att jag ville ge upp, men jag fortsatte ändå. Jag sprang tills jag inte orkade mer. Det var inte länge, men jag gjorde det. Det är en bra början.

Ska försöka fortsätta med springandet så gott det går. Det kommer inte bli varje dag, men några gånger i veckan och öka med någon minut varje gång. Jag ska göra mitt bästa.
Det var iaf skönt att rensa hjärnan lite. Och jag är stolt över mig själv som gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Har hittat modellstellas (Rose-Marie W)agentur: http://www.funkimodels.se/ , kul va?

2011-10-24 @ 18:19:25
Postat av: carroe

HAHAHAHAHAHA!!!! xD

2011-10-24 @ 18:36:17
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0