Viral patogenes

Har anmält mig till ytteligare en kurs nu i höst. Även den börjar v44, precis som mikrobiolgin. Men den här kursen, Viral patogenes, är en kvällskurs och går 1-2 gånger i veckan. Det bästa med kursen är att det inte komma vara någon tenta, utan bara några korta inlämningsuppgifter. Det känns som att det kommer vara lättförtjänta 7.5 poäng.

Jag kommer alltså att läsa över 40 hp den här terminen. I vanliga fall läser man bara 30 hp/termin. Men jag behöver alla poäng jag kan få just nu. Och med tanke på att det inte kommer vara någon tenta så behöver jag inte anstränga mig allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

oj va ambitiös du är! hihi låter som riktigt rolig kurs dock

2011-10-26 @ 16:33:58
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0