Jag är såå jäävla bra!

Just nu är jag sjukt jävla glad!
Fick tillbaka resultatet på tentorna idag.
G på tentan i Organisk och fysikalisk kemi och VG på tentan i Mikrobiologi. Det är mycket bättre än vad jag hoppats på. Så nu är hela termin 1 avklarad, vilket är jävligt gött.
Skrapade ihop hela 40.5 hp.

Denna termin blir inte lika jobbig, inte för att förra terminen var speciellt jobbig heller, men iallafall. Men det blir förhoppningsvis så att jag läser 37.5 hp, om jag nu klarar genetikkursen som vi läser nu. Men än så länge ser det riktigt bra ut. VG på de två första inlämningsuppgifterna, så jag ska nog kunna skrapa ihop iallafall G på dom andra tre.

Sen är det den där jävla Cellbiologin.. Måste försöka få ihop inlämningsuppgiften där också, till på torsdag nästa vecka. Det blir en rätt tuff vecka nästa vecka med tre inlämningsuppgifter, men det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0