Kyla

Jag tycker att det är så jävla kallt i min lägenhet jämt. Elementen är på max och jag sitter fullt påklädd, nerbäddad under en filt och fryser ändå. Så idag var jag ner till hyresvärden för att fråga om dom kunde gå upp och kolla på mina element, för jag tyckte att dom var lite kalla.

När jag var i skolan ringde han och berättade att det inte alls var några fel på mina element, utan dom var precis som dom skulle. Han frågade då om jag ville att han skulle göra en mätning på temperaturen och det ville jag såklart. Så han ringer upp några minuter senare och säger först att Skövdebostäder har som maxtemperatur ungefär 21°C för lägenheterna, men att det i min är 22.8°C. Alltså över det normala.

Om jag fick bestämma skulle jag ha ännu varmare, så jag slipper sitta och frysa hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: En modells liv

Ja men han har inte bara skolijos, han har problem med benet och ändå tränar.. Men ändå påstår att han har värre än mig. Precis, din värk så har jag dygnet runt då jag vill bara sitta ner och gråta. Jag har haft en enkel mensvärk och den är inte som endometios, jag ger på ungefärlig smärta på 10 gånger värre.

2012-02-06 @ 17:10:43
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0