And it goes on..

Natten till igår sov jag 4 timmar. Somnade strax efter 0400 någon gång. Eller det var då jag kollade på klockan sist iallafall. Vaknade strax efter 0800. Var helt övertygad om att jag skulle somna i helt okej tid igår, men det gjorde jag absolut inte. 0500 kollade jag på klockan sista gången och somnade nog rätt fort efter det. 1000 vaknade jag imorse, så det blev bara 5 timmars sömn.

Jag vet att jag tänker och känner alldeles för mycket och det är förmodligen det som håller mig vaken. Oron. Rädslan. Inbillningarna.
Men jag hoppas att det löser sig snart. Ska försöka lösa det idag, så gott det går om inte annat. Jag orkar inte ha det såhär längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0