Sömnproblem och annan skit!

Det är fan helt jävla omöjligt att sova nu för tiden. Hur tidigt jag än går upp på morgonen så kan jag inte somna i tid på kvällarna. De senaste nätterna, i ungefär en vecka, har jag varit vaken till långt efter midnatt. De två senaste dagarna har jag varit vaken till efter 0400. Jag har inte varit trött alls och det känns som att jag har provat allt.
 
Jag har noll energi. Har inte haft det på länge. Det vet jag beror på att jag inte äter som jag ska, men min matlust har varit borta i över en månad. Vissa dagar är normala, men för det mesta finns den inte där. Då tvingar jag i mig mat, för jag måste ju äta! Nästan varje gång jag äter räcker det med att ta några tuggor, sen blir jag så illamående att jag vill kräkas. Det spelar ingen roll hur god maten är heller. Jag vill bara inte ha.
 
Jag önska verkligen att matlusten kommer tillbaka väldigt väldigt snart, för jag orkar inte må såhär längre. Så fort jag reser mig upp snurrar hela världen och det blir svart för ögonen och jag måste antingen sätta mig ner igen eller hålla mig i något så jag inte rasar ihop.
Och värre blir det när jag har mina dåliga dagar. Då har jag inte lust med något alls.
 
Jag förstår inte varför jag mår såhär. För egentligen mår jag bra. Jag har JÄÄÄÄVLIGT tråkigt, men jag mår bra. Det kanske är något omedvetet som ligger och trycker någonstans, men jag vet fan inte vad det skulle vara.
 
Jag skulle vilja börja träna igen också. Klättra en gång i veckan vill jag göra. Men för det måste man ha ork. Och för att gå upp till träningen behöver man verkligen ork. Jag hade tänkt börja löpa nu i sommar också, men jag orkar fan inte ens gå fram och tillbaka till affären utan att vara helt jävla slut.
 
Jag önskar att allt kunde bli som det ska igen så att jag kan njuta av en regnig sommar och min första riktiga sommarledighet på typ 9 år. Jag vill orka göra någonting, men det går inte så bra när min kropp motarbetar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0