Den här helgen..

Den här helgen för ett år sedan hade jag precis varit i Skövde för första gången någonsin.
Den här helgen för ett år sen hade jag precis fått mitt hjärta krossat och var tillbaka i januari. Jag trodde att jag aldrig mer skulle få träffa honom.
Den här helgen förra året tyckte jag så vansinnigt mycket om D att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och det gjorde ont att vi inte var tillsammans längre..

Den här helgen har jag snart bott i Skövde i 10 månader.
Den här helgen har spenderats med D och vi har varit på bio två gånger, varit ut på restaurang en gång och ätit frukost på max. Vi har umgåtts massor och ätit ännu mer.
Den här helgen tycker jag fortfarande vansinnigt mycket om D (men säg inte det till honom!), fast vi är fortfarande inte tillsammans. Däremot träffar jag honom rätt ofta och jag är helt okej nöjd med mitt liv just nu.

Bjuder på en gammal bild också. Ungefär två år gammal tillochmed.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0