Intro

ÄNTLIGEN är introt över. Det har varit såå fruktansvärt jävla roligt, för det mesta. Det har varit total kaos många gånger, men jag kan ärligt säga att jag har nog aldrig haft så roligt någon gång.
 
Jag har många gånger under dessa veckor varit totalt utmattad, jag har gått sönder ett x antal gånger om dagen, jag har spenderat alldeles för mycket pengar, druckit alldeles för mycket alkohol, ätit alldeles för lite, sovit väldigt mycket för lite, skrattat som en idiot väääldigt många gånger, jag har jobbat och slitit som ett svin, jag har hängt i tältet varje dag, jag har träffat mängder med nya människor och majoriteten av dessa människor kommer jag inte ihåg varken ansikte eller namn på. Vissa av människorna hoppas jag någon gång i framtiden blir mina vänner, för jag gillar dem verkligen.
 
Vi har haft underbara nollor och faddrar. Det hade verkligen inte funkat utan dom. Kommer sakna att umgås med alla människor, men det ska bli skönt att återgå till vardagen. Ska bara hitta vad som är vardag för mig nu, för mitt liv ser helt annorlunda ut än vad det gjorde i våras. Men det ska nog gå rätt bra tror jag. En nystart i livet.
 
Meen, för att summera dom här veckorna lite.. Jag har haft jävligt roligt och kommer fan aldrig glömma den här tiden. Jag älskar intro helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0