Helt förjävligt åt helvete

Dom senaste veckorna har jag varken haft tid eller lust att skriva något. Det har inte varit någon höjdare. Men nu, eller på måndag rättare sagt ska jag försöka skärpa mig.

Skolan började igen i tisdags. Riktigt kul att träffa alla igen, gänget. Dom får mig att skratta och ibland gråta, av skratt iofs, och det är bra. Bl.a. historier om somningar, kommande "dejter" och bortsupna grejer. Det har jag behövt.
Just nu pluggar jag kemi till tentan som jag har på måndag. Det känns helt förjävligt åt helvete. Det kommer inte gå bra. Det finns ju faktiskt omtentor, men jag vågar ju vägra.
Med tanke på dom senaste veckorna så har jag inte haft någon lust att göra något alls. Minst av allt plugga. Så det får jag väl betala för nu. Men vafan. "Det löser sig alltid" som vissa brukar säga.

Nu ska jag iallafall sova. Ska försöka ta mig upp runt 8 imorgon. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0