Shopping och hyllbygge

Igår var jag och mamma iväg och shoppade lite.
Först var vi på IKEA där jag köpte tallrikar, skålar och en bokhylla som jag skruvade ihop HELT SJÄLV.
Sedan var vi på Ica Maxi och handlade lite mat och så.
Var även tvungen att köpa en ram till kortet jag fick på Sandra, Pm och Julia så att jag kunde ha det på den nya hyllan.


Före


Efter

Är tvungen att ha hyllorna en bit ifrån varandra då golvet och väggen är ojämn.
Men ser inte helt dumt ut, eller?

Dom tomma hyllorna kommer väldigt snart att fyllas med filmer och skolböcker =D

Kommentarer
Postat av: AnnA

Det ser skitsnyggt ut!

Du får komma och hälsa på mig i min lya något här framöver, blir lite svårt just den här veckan men vi får höras. Kraaaaaaaaam (saknar dig)

2009-08-05 @ 10:15:06
URL: http://www.metrobloggen.se/enannananna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0