Home sweet home

Äntligen är min lillebror hemma. Sjukt brun är han också och jag är sur för det. Han har fått alla dom bra generna, eller "brungenerna" iallafall. Själv får man springa omkring och vara vit, nästan som en albino. Men inte klagar jag för det inte.

Han hade köpt 2 presenter till mig också, snäll som han är <3
Hade verkligen inte förväntat mig att han skulle köpa något alls, men 2! Han är bäst min lillebror.


Den till vänster köpte han den här gången, den till höger köpte han till mig när han var på Samos för nått år sen. Eller det kanske var förra året? Nej, 2 år sen tror jag.

Ett jättefint ljusfat med 2 ljushållare eller vad man säger och 2 blomformade ljus.


Som sagt, min lillebror är bäst :D Jag blev jätteglad när jag fick dessa grejer :D

Kommentarer
Postat av: Sandy bell (otte)

Va gullig har är då lilla mackan :-) å va fin dom va!

2009-12-05 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0