Jag ber om ursäkt

Det har varit väldigt lite bloggande dom här senaste veckorna, men dom har varit fullspäckade. Jag har varit sjukt stressad och haft hur mycket som helst att göra.
2 veckors labbande innebär en sjuk labbrapport som fortfarande inte är helt rättad, typ 5 andra labbrapporter som inte ska lämnas in utan bara skrivs i min labb-bok, förberedelser inför varje labb, diskussionsfrågor, mekanismer, uträkningar av mol och ekvivalenter och massa annat efter och före varje labb. 2 veckors nervositet inför muntan vi hade idag. 2 frågor skulle redovisas inför halvklass på ca 25 perosner. För er som känner mig så vet ni att jag AVSKYR att prata inför större folkmassor, men jag klarade mig galant. Jag började inte ens gråta :D

Har min omtenta på lördag och har inte ens hunnit plugga till den än, så imorgon blir det tentaplugg i sista minuten, vilket jag iockförsig är bäst på, så jag måste skippa skolan.

Men på lördag kväll/söndag lovar jag att jag kommer skriva om lite vad som hänt och så. Störst kommer nog historien om kottens försvinnande och lemlestande att bli. Med före och efterbilder av hans operation.

På söndag kommer allt vara lugnare och jag kan andas ut igen, kanske tillochmed hinner köpa några julklappar nästa vecka. Sen är det bara att börja plugga inför nästa tenta som är den 15e januari, organisk kemi och läkemedelskemi. Det kommer inte bli någon höjdare.

Hör av mig på lördag kväll om hur tentan gick. Förhoppningsvis gick det bra, för annars måste jag vänta tills i typ augusti för nästa omtenta, och det är jag inte så sugen på. Så håll tummarna på lördag.

Nu bllir det sova, sen upp och skriva klart labbrapporten sen råplugga så länge ögonen är öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0