Julklappar

Julen har varit och jag tänkte berätta för er vad jag fått i julklapp, om det nu är någon som vill veta. Dom flesta ser ni på bilderna, men berättar ändå ifall ni inte ser.
  • Stekpanna
  • After Eight (från vovvarna sedan 14 år tillbaka eller så :p)
  • The Host av Stephenie Meyer
  • Strumpor
  • Underkläder
  • T-shirt från Carlings <3
  • Wii sports resort + en extra sensor eller vad det heter ( man får en jävla träningsvärk av spelet om man är så sjukt otränad som jag. Träningsvärk i armarna och magen i 2 dagar)
  • Sängkläder
  • Pengar
  • Skooooor. Sjukt snygga skor med sjukt hög klack.
  • Påfyllning till mobilen
  • CSI säsong 7
  • Criminal Minds säsong 1 och 2 <3
  • 21 Jumpstreet säsong 3 med Johnny Depp
  • Public enemies med Johnny Depp det med <3
  • Nagelgrejs så att naglarna blir massa fina och glansiga i 2 veckor :D
  • 4 überstora och sköna kuddar till sängen. ( Väldigt nödvändigt eftersom mina andra kuddar bara innehåller klumpar)
  • Sen fick jag ett jättefint kort på Julia, av Julia nu när jag kom upp till Idre.
Det var nog allt tror jag. Är supernöjd. Ber om ursäkt om jag glömt något :D

Mina underbara skor. Inte alls rolig att gå med i snö, halka och uppförsbacke. Skapligt ont i fötterna efter 3 timmars dansande på krogen får man också. Men sååå värt det, för man blir så sjukt lång och mans er ut att få massa långa ben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0