Nytt år, nya möjligheter.

Då var det nytt år igen.

Juldagen slutade med en bula i huvudet, ont i framtänderna och fötterna för mig och två huggsår i pannan för Marcus.

Nyårsafton slutade också i smärta. I hjärtat och i magen. Kramperna är tillbaka. Alldeles för tätt inpå dom senaste kramperna som var för bara några dagar sen.

Men det var riktigt god mat, trevligt sällskap och en hel del fina raketer. Allt som allt är jag ganska nöjd, men det skulle helt klart kunnat vara bättre.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och lägga mig i fosterställning och hoppas att omeprazolen börjar hjälpa. Förhoppningsvis somnar jag ganska fort också, om inte tabletten hjälper.

Kommentarer
Postat av: moster pippi

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL,HOPPAS DU SNART BLIR BRA I MAGEN. HJÄRTAT MÅSTE DU SJÄLV FÖRSÖKA LÄKA, MEN DU VET ATT JAG FINNS HÄR FÖR DIG GUMMAN,

GODNATT HOPPAS DU FÅR SOVA GOTT OCH VAKNA TILL ETT NYTT ÅR MED MÅNGA MÖJLIGHETER.

KRAMAR

2010-01-01 @ 01:19:25
Postat av: carroe

Tack själv moster :D

Det är bra att jag har dig om jag behöver prata någon gång.

Det hoppas jag med. Tack det samma och hoppas det går bra med drickandet :D

2010-01-01 @ 01:29:42
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: moster Mia

Usch, det låter inget roligt att du har ont, gumman! Speciellt inte i hjärtat :o( tänker på dig! Kramar

2010-01-04 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0