Förlåt för bloggtorkan

På order från Anna så måste jag blogga lite mer. Hon gillar tydligen inte min bloggtorka :p
Men helt ärligt så vet jag inte alls vad jag ska skriva.
Det enda jag gör om dagarna är att ligga i soffan och kolla på Desperate Housewives alla säsonger för att försöka hinna ikapp tvn.
Har även varit på bilbingo några gånger, och dom senaste tre gångerna jag har varit iväg har jag vunnit sammanlagt 2500.

Nästa helg åker jag även upp till Idre för att träffa Julia
, så jag måste köpa lite presenter och grejer. Så bli så himla kul att äntligen träffa dom där uppe igen, och Julia för första gången. Jag ska bli världens bästa gudmor :)

Jag lovar att jag ska försöka komma på något bättre tills nästa gång. Får nog ge mig ut på äventyr för att få lite inspiration.

Bjuder på en bild på mig själv som ni kan titta på så länge. I brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0