Shopping med mamma

Har precis kommit hem. Har varit på stan med mamma i 2 timmar och shoppat lite bebisen.
Jag hoppas att dom blir glada där uppe.
På fredag åker vi upp, och jag längat massor. Ska bli såå kul.

Imorgon blir det en dag på stan med Anna och förhoppningsvis lunch med henne och David också. Ska bli skoj. Saknar dom. Att först umgås varje dag, hela dagarna till att inte umgås alls. Det är inte alls roligt.
Men vi får göra det bästa av situationen.

På torsdag är det Emilias student. Måste självklart dit och kika då med. Hon kommer vara så fin.

Kommentarer
Postat av: AnnA

Åh vad kul med babysaker! Var och hälsade på hos min gravida vännina idag också. Snart får jag också handla sånt =)

Ses imorgon!

2009-06-08 @ 20:03:03
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0