Dagen

Idag var jag till Valbo med mamma, moster, Sandra och PM. Sandra och PM skulle köpa massa grejer till huset som dom håller på att bygga. Vi strosade runt på IKEA i flera timmar och dom hittade massa saker, garderober och grejer.
Och det var inga lätta grejer och Sandra kan ju inte bära eftersom hon är gravid och mamma och moster orkade inte så det var jag och PM som lastade kärran, så nu har jag fått träning så det räcker och blir över.

Nu sitter jag iallafall och pluggar fysik. Det är inte roligt, rent ut sagt jävligt tråkigt. Men måste man så måste man. Har inte kommit nå vidare långt med uppgifterna, men det är för att jag inte har någon motivation och lust alls. Så det gör det inte bättre. Men det blir till att kliva upp tidigt imorgon och pöja igenom uppgifterna, anteckningarna och lära mig alla jävla formler som inte står i formelsamlingen. Fyfan säger jag bara. Vad ska fysik vara nyttigt för? Jag kommer ALDRIG att använda något av det här någon gång i mitt liv, så det känns jävligt onödigt.

Nu är pluggpausen slut. Återgår till min bok någon timme till. Eller en iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pm va grymt imponerad av att du som är så liten va så stark ;=) Puss

2009-03-29 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0