Tentaplugg

På måndag har jag tenta i Basmatematik 3 som det så fint heter. Det gick inget vidare på förra mattetentan jag gjorde så jag har inga större hopp för den här heller, men jag ska ändå göra mitt allra bästa. Jag vill gärna inte vara i skolan klockan 9 på en lördag om några veckor och göra om den när jag kan ligga och sova i en varm skön säng.

Med tanke på att jag knappt har kollat i boken så kanske det vore hög tid att öppna den och börja plugga lite, men just nu har jag inte tid. Jag ska kolla på det senaste avsnittet av Greys Anatomy och kanske tillochmed Criminal Minds. Vi får se hur jag känner.

Just nu har jag ingen som helst lust att plugga, jag har ingen motivation. Lite serier gör mig nog gott och kanske en godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0