It´s all over

Nu är det slut. Sista tentan är skriven. Förmodligen blir det omtenta, men det räknas inte. Det är slut!
Jag kommer verkligen sakna en del av dessa underbara människor.
Det är sjukt vad fort tiden har gått. Det känns som att vi nyss började.
Jag kan verkligen inte fatta att allt är slut. Jag vill inte att det ska vara slut.
Det tråkigaste av allt är att förmodligen kommer vi inte hålla kontakten med varandra. Man säger att man ska göra det, men oftast blir det inte så. Det funkar till en början, men sen rinner allt ut i sanden. Jag gillar inte sanden!


Kommentarer
Postat av: AnnA

Sanden suger! Men det händer, tyvärr...

2009-05-25 @ 16:13:24
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0