Melody Club, sjukt bra.

Onsdag kväll var sjukt bra.
Började med lite förfest hemma hos mig och runt 22.30 gav vi oss av mot Kåren. När vi kom in så var dom redan på scenen.
Vi tog oss så långt fram vi kunde och gjorde allt för att hålla oss levande. Det var hur mycket folk som helst och alla var galna. Armbågad ett antal gånger blev jag också. Eftersom jag är så liten så for jag omkring där på golvet i takt med att publiken hoppade. Lessnade efter ett tag så jag armbågade tillbaka på galningarna omkring mig.
Efter ungefär en timmes uppträdande så klev dom av scenen för andra gången och jag var så glad, för dom var ju så bra.

Men det var helt underbart. Sångaren for omkring på scenen, hoppade upp på högtalaren och bara hade världens energi. Riktigt kul att kolla på. Dom kunde inte vart bättre.


Kommentarer
Postat av: AnnA

Sjukt bra!

2009-05-17 @ 17:43:48
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0