Skällande hund

I flera dagar, och nätter, har jag hört en hund skälla hos grannen. Har inte brytt mig så mycket. Har faktiskt inte ens tänkt på det. Bara lagt märke till den.
Men inatt fick jag nog. Klockan två hade den skällt och hoppat på dörren konstant i flera timmar.
Galen som jag är så sa jag till Johnny att ägaren kanske var död eftersom hunden hållit på i flera dagar. Men jag tog på mig kläder gick ut för att kolla varitfrån det kom. Det var ifrån grannen som bor vägg i vägg med mig. Öppnade och kikade in i postinkastet och då såg jag hunden sitta där. Stackars liten.
Och eftersom jag fått för mig att ägaren var död så var jag tvungen att lukta i postinkstet för att konstatera att det inte luktade lik. Jag kände mig verkligen som en riktig galning. Men som tur var så luktade det inte lik.
Och om hunden fortsätter skälla inatt så kommer jag gå dit imorgon och höra vad det är frågan om. Jag fick fan inte sova inatt. Jag lyckades somna någon gång efter klockan 3, men hunden höll fortfarande på att skälla och hoppa på dörren då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att bli en riktig bra CSI are! Det är ett om är säkert.

2009-05-29 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0