Tragiska nyheter

Efter stress på morgonen lyckades jag hinna med bussen för första gången på 3 dagar. Duktigt gjort av mig tycker jag.
Började med att plugga matte till klockan 12. Känns rätt bra nu måste jag säga, men vi får se imorn när jag sätter mig där med tentan. Allt kanske bara försvinner ur huvudet på mig.
Sedan var det matterep. inför tentan. Väl där fick vi tragiska nyheter och det blev en dyster stämning resten av dagen.
Inte blev det bättre av att vi hade fysikföreläsning på eftermiddagen heller.

När sådant här tragiskt händer så börjar man verkligen tänka.
Tänka på hur orättvist det är.
Tänka på hur kort livet är.
Tänka på hur lite man uppskattar att man lever och är frisk.
Tänka på hur lite man uppskattar att människor runt omkring lever och är friska.
Tänka på hur oviktigt vissa saker är, men ändå så viktiga.

Jag blir bara ledsen när det händer sånna saker. Saker som raserar en hel familj.
Att se en så stark kvinna bara vara helt sönder inombords men ändå kämpa på när det värsta som kan hända, verkligen har hänt!
Det är något att beundra.

Fortsatt dyster dag med lite matteplugg ikväll.

Kommentarer
Postat av: AnnA

Tänker på henne!

Det är så himla orättvist!!!

2009-05-07 @ 16:40:26
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna
Postat av: Linda

Ja, nu har jag fått veta delvis, väntar på psykologens utlåtande bara, så får jag ta det därifrån.. :)

2009-05-08 @ 09:57:29
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0