Jag hittade en TV

Får ungefär 2 veckor sedan tror jag att det var så skulle jag hem till mamma några dagar. Då möts jag av den här synen:

Någon har ställt en TV i trapphuset. Inget konstigt med det kanske, om man vill få den stulen. Kanske den skulle kastas eller så, men man lämnar den inte i trapphuset enligt mig.
Tänkte inte mer på det, men när jag kom hem 2 - 3 dagar senare stod den fortfarande kvar. Det var lite märkligt, men orkade inte lägga någon energi på det. Och den där TVn har stått där nu.

Igår när jag kom hem hittade jag en till sak brevid TVn.

Någon har lagt ut 2 stora svartsäckar med jag vet inte vad, i dom.
Men det roligaste av allt, det är att TVn står kvar, men det är någon som flyttar på den hela tiden. Ena dagen står den på ena sidan korridoren och nästa dag på andra sidan.
Undra vem det är som har ägt den och vem det är som flyttar på den hela tiden.
Och varför har ingen ringt och berättat för hyresvärden att det står en TV i trapphuset? Måste jag göra allting?

Som för ganska länge sedan när jag hittade en förrådsdörr öppen med MASSA skit i.



Sådär såg det ut en helg och det är bara nasty. Vidrigt. Gamla matkartonger (med matrester i), flaskor, burkar och allt vad det nu kan vara. Jag vill inte ens veta. Då ringde jag hyresvärden och klagade.

Så, någon som är sugen på en TV? :p

Kommentarer
Postat av: Sandy bell (otte)

Men fy fan.. fattas bara att de kommer nå lik ur nå rum... bläääää

2009-11-10 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0