Vem fan är Abdiqadar Ahmed?

För några veckor sedan skulle jag fördriva tiden på en föreläsning och facebooka från mobilen. I vanliga fall är den inloggad konstant, men när jag surfade in på sidan så stog det på något konstigt språk och jag förstog ingenting av vad det var. Jag var helt klart förvirrad. Tänkte inte mer på det och loggade ut från den konstiga facebooken och loggade in på min.

Idag när jag satt på skolan och väntade på Ivan så tänkte jag passa på att facebooka lite. Än en gång var den utloggad och det stog någon konstig mailadress i fältet, [email protected] stog det för er som vill veta.

Det jag inte förstår är hur i helvete det kan vara så på min mobil? Jag har ju inte lånat ut min mobil till någon som facebookat på den, och speciellt inte någon Abdiqadar Ahmed som den nu heter, vem det nu är.

Är det någon som smyger in i min lägenhet när jag sover och facebookar? Eller är det bara en jävla bugg som håller på att jävlas med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0