Mardrömmar och ångest

På senare tid, dom senaste veckorna, har jag haft mardrömmar och ångest. Inte över tentan som jag borde ha, utan över dopet.
Jag drömmer bland annat att, när jag står där framme i kyrkan; kommer jag att tappa Julia, kommer jag snubbla och ramla även fast jag står stilla, det inte kommer komma ett ord ur min mun när jag ska läsa versen, det kommer ut massa konstiga ord när jag ska läsa versen och massa sånt där.
Jag är helt säker på att jag kommer att göra bort mig. Fan, jag hatar att prata inför folk. Men vad gör man inte för sitt älskade gudbarn?

Förhoppningsvis kommer allt att gå bra. Det hoppas jag verkligen.
Jag ska intala mig själv att jag kommer vara bäst. Eller ska jag kanske övertyga mig själv om att allt kommer att bli katastrof och blir då glatt överraskad när det väl går bra?


Kommentarer
Postat av: moster Mia

Klart att det kommer gå bra!! Gud så söt hon är!

Kram

2009-10-12 @ 22:02:53
Postat av: Sandy bell (otte)

Men älskade gumman! det kommer gå super bra, förstår att du är nervös,jag skulle oxå vara det ;=)

puss puss

2009-10-13 @ 08:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0