Stopp i toan

Var i skolan idag och på en rast var jag på toa, för att kissa. Måste klargöra det så att det inte blir några missförstånd. Anyway, när jag var klar gjorde jag min vanliga rutin. Stängde locket, spolade och tvättade händerna. Som alltid så lyfter jag på locket för att se så att allt var okej.
Men det var det ju inte. Det var stopp i toaletten! Jag försöker fixa lite med borsten, men inget händer. Allt vatten är kvar. Det är då jag får den briljanta idén att spola igen, för då kanske det blir sånt tryck att det försvinner.
Men icke. DET BLIR ÄNNU MER VATTEN! Det svämmade nästan över.
Jag grips av panik. VAFAN SKA JAG GÖRA?! - Ingenting!
Jag öppnar dörren lite försiktigt och tittar mig omkring för att se så att det inte är någon i närheten. När jag konstaterat att jag är själv så släcker jag lyset på toan och springer därifrån i hopp om att ingen såg mig och sedan skulle gå in på toaletten. Det skulle vara lite jobbigt om någon från klassen gått in efter mig  och ser att det är stopp. Det kunde ha blivit en pinsam situation! Den personen skulle garanterat se på mig som "tjejen som gjorde stopp i toaletten" i 3 år fram. Det vill jag ju inte!
För det var faktiskt inte mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Sandy bell (otte)

HAHAHAHA! Jag tror jag dör... du har sån tur alltså...

å sen toaletter...offentliga. som du tycker såå mycket om ;=)

Puss

2009-09-09 @ 20:23:55
Postat av: AnnA

hahaha! Är to-orna lika dåliga där som på HIG!? Låter så...

Bra jobbat dock!

2009-09-09 @ 20:54:47
URL: http://www.metrobloggen.se/enannananna
Postat av: carroe

Jag lyckas ganska bra :p

2009-09-09 @ 22:29:10
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, tänk om nån läser här, då är du busted :P

2009-09-10 @ 08:02:34
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0