Trötter

2 dagar, 4 laborationer. Måndag och tisdag klev jag upp 05.30 och jag är sjukt trött. Är inte alls van att kliva upp så tidigt och jag är glad att det inte är så ofta.
Laborationerna var helt okej, jobbit med långa dagar bara. Laborationsrapporterna är även skrivna, har även hunnit med en kompletering. Så förhoppningsvis är det inget mer att göra på dom nu.

Imorgon börjar jag 12.15 och slutar 15.00. Sen måste jag springa runt och fördriva tid i Uppsala till klockan 17.45 då vi ska vaccineras, första av tre sprutor mot Hepatit B.

Nu ska jag iaf lägga mig. Ska upp tidigt för att försöka mig på seminarieuppgifterna som jag inte gjort, tills imorgon. Inte allt för lätt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: AnnA

Duktig du är! Kämpa på!

2009-09-17 @ 11:11:02
URL: http://www.metrobloggen.se/enannananna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0