Impulskväll

Eftersom igår var en dålig dag och för att jag ska vara hundvakt hela helgen så bestämda jag och Emilia oss för att ta oss en tur till Old Saints. Vi tänkte vara där ett par timmar och sen gå hem och sova eftersom vi båda skulle upp 07.00 av olika anledningar.

När vi väl var där så blev vi kvar till stängning. Den sista halvtimmen - timmen var det nästan bara vårat gäng kvar. Men vad gör det, vi hade riktigt roligt ändå. Personerna som vi var där med är så underbart roliga och det blir aldrig tråkigt när dom är i närheten.

Det enda som inte var så roligt hände alldeles innan vi skulle hem. Men som tur är så var Emilia där och tröstade mig och torka mina tårar. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Hon är en av dom bästa människorna i mitt liv och hon vet precis vad jag går igenom just nu eftersom hon gått igenom det själv för inte så länge sen. Tack hjärtat för att du får mig att må bra när jag är lite deppig <3

Jag kom i säng alldeles för sen och kom inte upp klockan 7. Jag vaknade 2 timmar senare och missade bussen och tåget och missade då labrapportskrivandet som vi skulle göra. Jag har fortfarande dåligt samvete att jag missade det, även fast mina labpartners sa att dom klarade sig utan mig.

Idag mår jag dock som jag förtjänar då det blev liite för mycket att dricka igår. Men det var väl på tiden eftersom jag inte varit full på hur länge som helst. Men nästa gång ska det INTE bli sådär mycket.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hjärtat, jag finns alltid här för dig! <3

2010-04-24 @ 14:53:51
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0