Med våren kommer monstren

Det märks att det börjar bli vår och varmt ute.

Jag har ett dagis på gården och när snön försvinner kommer dom fram med sina äckliga plastbilar och åker omkring på. Självklart ska dom få leka, men det ekar ju så jävla mycket. Det låter verkligen som att dom åker i mitt vardagsrum.

Ännu värre blir det när det är ännu varmare ute. Då MÅSTE jag har balkongdörren öppen för att jag inte ska kvävas och dö av värmen och då låter det ännu mer. Men det är ett senare bekymmer!

Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Hahaha det där kommer jag ihåg :P Men som tur var hade vi bakong och fönster mot vägen.. inte för att det kanske var så mycket bättre med billjud och skit, men hellre det än barnskrik på morgonkvisten kanske :P

2010-04-26 @ 15:28:08
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0