Over the hills and far away

Det ser ut som att jag åker till Idre imorgon.
Jag saknar alla där uppe och det kommer bli så kul att träffa dom. Skönt att komma bort en sväng och koppla bort (nästan) allt som har med skolan att göra.

Jag har så mycket saker som måste fixas innan jag åker bara.
  • Åka till mamma och säga hejdå till henne och vovvarna
  • Fixa Emilias present
  • Hämta Jennys bok som jag ska låna
  • Städa
  • Träffa lillebror och säga hejdå.
  • Träffa Emilia och säga hejdå.
  • Packa
  • Hänga in tvätten
Ja massor, det finns säkert någon/något jag glömt också. Hur ska jag hinna göra allt. Nu skulle jag behöva några kloner av mig själv.

Jag kommer sakna alla här nere också. Det kommer som inte bli samma sak utan dom. Utan dom, utan Subway, utan våra impulskvällar.
Även fast det bara gäller 5 dagar så är det ändå lång tid. Jag ska göra mitt bästa att överleva utan internet och mottagning på mobilen. Det kommer bli en utmaning, men jag är inte sämre än Barney än att anta alla omöjliga utmaningar.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, tack! Jag tror det går ju framåt ivarjefall? (eller så är det ingen som vågar säga att det smakar förjävligt, haha.) Hur har du det där uppe? Går allt bra? :)

2010-04-06 @ 11:00:08
URL: http://isabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0