Smält ost

Jag och Emilia skulle till McDonalds och äta lite mat nu ikväll. Så vi tog oss en liten promenad. vi gick förbi MAX och Emilia blev sugen på smält ost. Så vi gick in och jag beställde en smält ost åt henne.

C är jag och A är snubben i kassan.

C-En smält ost.
A- Bara en smält ost?
C- Ja :D
A- Skojar du med mig?
C- Nej :D
A- 7 kronor.

Han hämtar en smält ost och kommer fram till kassan.

A- Ska du ta med den?
C- Ja :D
A- Vill du ha en påse?
C- Haha, nej tack :D

Så vi tog våran smält ost och gick vidare till donken för att äta våran mat :D

Ibland måste man vara lite klyftig för att få exakt det man vill ha.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, du var en ängel som köpte smältosten åt mig!! :D:D <3

2010-04-16 @ 00:59:50
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0