Moralpredikan

Jag var till gynekologen idag. Utan att täka på det la jag in en snus.

G: Var har fått en sån fin tjej som dig att börja snusa?
C: Ja du, det vet jag inte. Det var så länge sen jag började.

Sen fortsatte hon att berätta att det gav dålig blodcirkulation, hög puls och så vidare.. Jag vet allt det där.

Det är inte varje dag man får en moralpredikan om snusning när någon lyser med en lampa mellan benen på en. Men nu när jag tänker efter så gjorde det allt lite lättare. Inte en sån där jobbig tystnad och man bara ligger där och väntar på ett "hmm"..

Helt onintressant kom jag på att det här var också. Men nu när jag ändå skrivit det kan jag lika gärna publicera det.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hhahahha :)

2010-12-23 @ 12:05:49
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0