Nu jävlar

Nu ska det fan bli ändring på det här.
Jag MÅSTE ta tag i saker som jag bara skjuter upp hela tiden.

Jag har tagit kontakt med Kajsa,
vad hon nu är, på Uppsala Universitet. Jag bad om att få en lista på alla omtentor för T1 och T2. Jag känner att jag vill få det avklarat. OM jag verkligen ger mig fan på det så vet jag att jag kommer klara det. För allt är så mycket bättre nu än när jag började på Biomedicinprogrammet.

Vem vet, om allt går bra så kanske jag hoppar på till hösten igen. Det får jag känna efter när den tiden kommer. Men just nu känns det som att det är det jag vill. På riktigt. Komma någonvart och kanske bli det jag verkligen vill. Kanske leta lägenhet i Uppsala också. För pendlandet tog väldigt mycket på mina krafter. Men lägenheten är inte allt för viktig just nu, det är tentorna. Jag SKA klara av dom. JAG SKA!

Det här är ingenting som jag MÅSTE göra och det är ingen som har pushat mig, utan det är ett beslut som jag har tagit själv för att jag känner att jag VILL. Och det känns skönt. Riktigt skönt. Jag är redo att ge det här ett till försök.

Lova att ni inte berättar det för min chef bara, för då kanske hon inte ger mig förlängt efter sista februari. Och det skulle inte vara allt för bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

lite jävlaranamma fixar det mesta :) kör hårt!

2010-12-02 @ 06:37:18
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Ida

Tänker på dig och hoppas att det kommer går bra :) Det var fan inga lätta kurser vi läste. Ta en i taget och låt det ta sin tid, vet att du klara det bara du vill. Kramar

2010-12-02 @ 09:48:56
URL: http://lailonn.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

åhhhh va glad jag blev nu!!! :D:D jag kan hjälpa dig massvis!! <3

2010-12-02 @ 12:49:12
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

btw, vi kan bo ihop! :D haha jag letar lägenheter just nu. funderar på en trea och hyra ut ett rum.

2010-12-02 @ 12:50:44
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0