Uppsala

Igår var jag till Uppsala med Jenny för att fotas och det var en kille hon känner som fotade oss.
Jag hade så sjukt jävla roligt. Vi var riktigt flummiga där ett tag och vi kom verkligen ingenstans med fotograferingen. Till slut blev det nog en hel del bra bilder, så nu är det bara att vänta tills han är färdig med dom. Lägger upp några då.

Jag hade räknat med att det skulle ta typ 2-3 timmar, men nej då. Vi lyckades hålla på i ungefär 5 timmar. Tiden bara flög iväg. Och det var så sjukt roligt att träffa Jenny igen. Det är alldeles för lång tid mellan gångerna, men det blir lätt så när hon pluggar och jag jobbar. Bättre blir det nog i höst om jag nu klarar den här tentan och börjar plugga i höst igen.

När jag ändå var i Uppsala passade jag på att äta en Subway-macka. Som jag lägtat efter en sån. Underbart gott.

BTW, tomten finns ;D

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahahah klockrent :D tack själv sötis! :D måste ju göras om! längtar efter bilderna iaf!

2010-12-13 @ 12:16:50
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0