Det stora äventyret

Jag, Marcus och Emilia var på MAX idag och käkade burgare <3
Sen var vi in en sväng på Willys.


Willys har absolut det största utbudet, med dom största varorna.
USA-hyllan kallar vi den här, för allt är i MEGASIZE. Och då menar jag MEGA!









Någon som är sugen på 10 liter Röd Salladsdressing eller massor av Ärtsoppa?












Varför inte en stor bytta med mandarinklyftor? <3
Göra en jättetårta kanske?




Är det någon som ska göra tacos till en hel pluton så rekomenderar jag detta.


9,2 kg tärnad potatis är aldrig fel.
Om man har en familj på 15 personer.











Lite smörgåsgurka kanske?
8,9 kg för att vara exakt.











En jättepåse med pasta.                                            Eller 10 + 5 kg ris?



"Åhh, en hel back med julmust vill jag ha, den kostar ju bara 5 kronor"
Väl framme vid kassa "33.90:- tack"
Dom är fula dom jävlarna. Luras sådär.
Der borde stå på samma skylt hur mycket panten är på och inte på en fet skylt några meter bort.
DET KAN MAN FAKTISKT MISSA!!!






Allt är inte så stort på Willys.












Antingen var det någon som fick VÄLDIGT ONT I HALSEN, VÄLDIGT AKUT, eller så är dom bara snål och inte vill köpa en hel karta.
Istället snor dom en halstablett. EN!
Varför inte ta hela kartan?








Jag trodde Frasse bara hade burgare, inte att dom tillverkade chokladdragerade vetepuffar också.
Man lär sig alltid något.










Sen sist men inte minst.
Emilia hittade MASSOR av säckar med solrosfrön. Det kändes som om hon var i (?) CoD. Spelet ni vet.
Hon hittad ett perfekt skydd när hon puffrade med sitt gevär på Marcus som var en bit bort.


Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHAHAHAHAHA, såååå jääävla skjut kul!!!!! Caroline, jag måste säga att du nästan har lika bra humor som jag!! ;) <3

2010-01-14 @ 17:10:52
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0