Ett gott skratt

Igår när jag åkte hem från mamma, så åkte jag med henne. Hon skulle in till stan och skriva på nå papper och jag skulle vara hundvakt till Mollie. Hon skulle vara hemma hos mig under tiden, för mamma vill inte lämna henne hemma med dom andra vovvarna.

I bilen sitter mamma och klappar på Mollie, samtidigt som hon kör (mamma alltså :p ). Sen tar Mollie bort huvudet men mamma ser inte det. Då börjar hon klappa på min vante som jag hade på mig, i tron om att det var hunden.
Så jag säger till henne "Det där är min vante det där", sen börjar vi skratta som idioter.
Hon sa att hon funderade hur Mollie kunde vara så mjuk och då vart det ännu roligare.
Jag skrattade så jag hade ont i magen.

Det var en bra stund.

Kommentarer
Postat av: åsa

Hahahaha...jag dööör av skratt

2010-01-13 @ 16:27:37
Postat av: moster Mia

Hahaha, helt vansinnigt roligt!!

Jag har flera gånger börjat att klappa och klia Fredrik när vi suttit i soffan :oD Han har inte uppskattat det, speciellt inte när jag kliat honom bakom örat ;o)

2010-01-14 @ 09:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0