Inte min dag

Igår sov jag nästan hela dagen.
Jag sov på tåget, jag sov på föreläsningarna, jag sov 2 timmar när jag kom hem. Jag sov nästan hela natten. Igår sov jag helt enkelt. Ändå så försov jag mig idag.

Jag skulle kliva upp 05.30, jag hade 3 larm så att jag inte skulle försova mig. Trots det så vaknade jag strax före 07.00 när Jenny skickade sms till mig, cirka 30 minuter EFTER att tåget gått. Inte så lyckat enligt mig.

Vi började 08.15 idag och slutar 10.00. Och det fanns inte en chans i hela världen att jag skulle hinna till skolan på en timme. Och hade det inte varit för att vi skulle börja med vårat grupparbete idag hade jag legat hemma och sovit för fullt i min underbart varma och sköna säng just nu.

Men det är inte nog med det. Jag är sjuk också. Inte jättesjuk, men sjuk. Ont i halsen, ont i huvudet och allmänt trött. Jag lider nog av tillfällig sömnbrist. För de senaste veckorna har jag knappt sovit något alls och jag lär knappast bli frisk om jag inte sover.

Sen har jag ont under ena foten också, så jag kan knappt gå. Får trippa på tå  med ena foten för att jag ska kunna ta mig fram överhuvudtaget. Jag skrattar åt mig själv när jag kommer på mig själv när jag går så. Det måste se så jävla fult ut.

Men det jag inte förstår är hur jag kunde försova mig så in i helvete när jag sov hela dagen igår.

Nu sitter jag iallafall i skolan och väntar på att dom andra ska sluta. Och får vi inget vettigt gjort idag kommer jag bli mer galen än vad jag redan är. För jag hade mer än gärna legat hemma och sova nu istället för att skynda till Uppsala för ett grupparbete. Men man måste väl offra sig för laget.

John Blund sviker mig ganska ofta, men när han väl kommer till mig så är det vid de sämsta tillfällena. VILKET SVIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0