Snöoväder

Nu har jag varit ute och gått i det hemska vädret. Tur att det inte blåser allt för mycket.
Jag gick till McDonalds för att säga hejdå till pappa, för han skulle upp till Idre igen. Han vägrade låta mig gå i det här vädret men jag är mer envis än vad han är och till slut gav han med sig. På vägen tillbaka tänkte jag ta bussen och tur som jag hade fick jag åka gratis, alla fick åka gratis.

Passade på att gå till affären och köpa mig lite frukost också. Så nu ska jag äta lite, kolla på lite serie sen ska jag ta tag i pluggandet. Jag har skjutit upp det alldeles för länge nu. Men det är bara för att jag inte förstår någonting.
Ser bara fram emot nästa kurs som är Anatomi. Jag älskar anatomi. vi ska få skära i hjärtan och njurar och boken är på svenska. Bättre kan det inte bli!
Vill bara ha den här skitkursen överstökad så blir allt bra sen. Eller bättre iallafall.

Ett inlägg om Idrevistelsen kommer förhoppningsvis inom kort. Sandra skulle försöka skicka några bilder därifrån, så vi får se hur det går. Ska prata med henne sen :D

Kommentarer
Postat av: Jonna Eriksson Lindblad

Tjenare. Hur är det med dig då? Kul att hitta till din blogg=) Tänkte höra med dig om du hade lust att mejl carro westins bloggadress till mig. håller på och letar upp gamla klasskompis mm så man kan kolla vad dom gör=) Kramen

2010-01-09 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0