Fel hål!

Eftersom jag brukar hänga ut andra folks felsägningar eller bara något som låter helt konstigt så är jag inte sämre än att jag hänger ut mig själv också. För tro det eller ej, jag säger konstiga saker jag med.

Igår var jag på Coop och skulle köpa snus. Där har dom en sån där apparat som man får stoppa in ett kort i så att en streckkod läses av och sedan får man stoppa in korten i maskinen så att dom kan återanvändas.
Jag står där vid maskinen och ska stoppa in kortet och läsa av streckkoden, men råkar kasta in det i fel hål istället, så jag fick ingen snus.

Går fram till hon i kassan och säger att jag råkade stoppa in kortet i fel hål. Hon ropar då på en kille som jobbar där (en kille som jag känner måste jag tillägga) så att han ska få hjälpa mig.

C: Jag behöver din hjälp!
F: Med vadå?
C: Jag råkade stoppa in den i fel hål, säger jag och pekar på maskinen.
F: Vad gjorde du sa du?
C: Jag stoppade in den i fel hål!
F: I maskinen?
C: Jaa!
F: Vad skulle du ha då?
C: Kronan portion.

Han går iväg och hämtar en dosa till mig och jag står där och väntar, högröd i ansiktet och skäms som aldrig förr. Inte för det jag sa, utan för att jag bara är så sjukt jävla klantig.
Underhållning på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: bleunt

Jag brukar också stoppa den i fel hål. Hö hö hö hö...

2010-07-22 @ 22:29:39
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Linda

Mycket trevligt var det :) en kompis pappa var med i bandet som spelade, skön sommarkväll.

2010-07-23 @ 11:15:01
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

hahaha blev han paff?

2010-07-25 @ 21:10:37
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0