Skit i trappuppgången

Vill varna känsliga läsare för äcklig bild xD

Häromdagen när jag GICK upp, istället för att ta hissen så hittade jag det här på fjärde våningen.

Hur jävla vidrigt är det inte med skit och piss i trappuppgången?
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är en hund som gjort det där och inte en människa.
Men om man har en hund som skiter där så torkar man väl för fan upp det och inte låter det ligga i flera timmar?
Det skulle inte förvåna mig om det fortfarande ligger kvar.

Dagen efter när jag går in genom en annan port för att undvika hundbajsen (?) så känner jag att det luktar så in i helvete äckligt i hela trappuppgången. När jag kommer upp på min våning så hittar jag den här:

En jävla Fart Bomb. Inte konstigt att det luktar illa.
Kan folk inte bara sluta med sånt där? Jag höll fan på att kräkas.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA fyfaan ^^

2010-07-30 @ 07:38:20
URL: http://lailonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vafan :P vilka psychon!

2010-08-03 @ 14:00:43
Postat av: Miss Jenny

oj det var jag :)

2010-08-03 @ 14:01:13
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0