It's a beautiful day

I torsdags satt jag här i min soffa och hade såå jävla tråkigt, tills Emilia skickade ett sms och frågade om jag ville hänga med till Interpool och spela lite biljard. Självklart hänger jag på. Hade inte tänkt vara kvar så länge och jag hade absolut inte tänkt dricka då jag skulle upp klockan 7 dagen efter. Men det gick ju inte så bra det inte. Iochförsig blev det bara två cider, men det där med tiden var en annan femma.
Vi åkte ner till strax efter 21.00 och började spela. Med vi menar jag: mig själv såklart, Emilia, Rickard, Arvid och Cale. Martina kikade förbi en sväng också.

Biljarden gick ju inte allt för bra för oss flickor, men det gör inget. Vi är alltid bäst ändå. Runt 22.30 åkte Emilia och Rickard, men jag stannade kvar med dom andra, som jag för övrigt knappt känner. Men vi hade riktigt roligt. Massa sjuka och djupa samtal om evulution, teleportrar, rörliga städer och osynlighet. Var hemma strax före 02.00. Starkt jobbat Caroline. Men det var lätt värt det.

I fredags var jag och Emilia ner på stan och fikade på Wayne's. Det var riktigt trevligt. Sen fick vi för oss att vi skulle till Old Saints och dricka en par öl. Eller ja, öl för Emilia och cider för mig eftersom jag inte dricker öl.
Även det var mycket trevligt. Senare kom Marcus in så då blev det en subway att ta med hem till Emilia. Där satt vi och pratade och grejer och jag kom hem runt 1, halv 2 kanske. Sjukt trött var jag och hoppades på att få sova ut ordentligt på lördagen, men icke. Vaknade före 09.00, vilket var big fail.

Även på lördagen fick vi för oss att åka ner till Old Saints. Det var jag, Emilia, Rickard och Johan som åkte ner. Mötte upp Marcus, Bella, Jocke, Bävern och Karha. Det var så sjuukt mycket folk och jag hade såå jävla roligt. Träffade nytt folk hela tiden och det var aaasniice!
Vid stängning skulle jag gå hem så jag åkte inte med Emilia och dom hem. Jag stannade kvar utanför Old Saints och pratade med massa folk. Sen bestämde vi oss för att åka och hälsa på Emilia och dom ändå. Och med vi den här gången menar jag: Mig själv igen, Arvid, Martina och Zeb. Att komma dit var det största problemet, men det gick till slut. Vi kom dit runt 04.00 och dom satt och spelade TV-spel då.
Runt 04.45 gick dom och lade sig och lämnade oss 4 kvar i vardagsrummet. Zeb hade somnat i ena soffan och Martina var inte så långt ifrån att sova heller. Vi hade tänkt åka hem egentligen, men eftersom dom som så bestämde jag och Arvid oss för att kolla på film sådär mitt i natten. Det blev Conan, men det varade inte så länge. Kollade kanske 20 minuter sen vart vi trött och sov vi med. Det är inte så kul att sova 2 i en soffa ska jag säga er. Det blev ingen skönhetssömn den natten heller, vilket jag hade hoppats på.

Efter att ha varit vaken några timmar imorse ville vi ha käk. Så jag, Arvid, Martina och Zeb åkte till donken. Det var sjukt underbart gott. Kom hem, bäddade ner mig i soffan och kollade på film. Någon timme senare får jag order av Rickard att komma tillbaka till Emilia för hon var ledsen hest som han kallade henne. Självklart åker jag tillbaka då :D Vi kollar på Twilight - New Moon och sen åkte Rickard.

Jag och Emilia hade riktigt roligt ändå. Hittade strandade valar, blåsvalar och allt möjligt *plask plask* *flås flås* Vi skrattade som två galningar. Shiit var roligt vi hade.

 

Det har varit helt underbara dagar och jag har haft riktigt roligt. Förutom att jag har lite ont i ryggen och är hungrig så är allt kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0