En helg av roadtrips

I fredags åkte jag, Emilia och granen till Falun för att hämta Emilia brorsa.

Jag och Emilia tog oss en varsin cider/öl på vägen dit samtidigt som vi hade allsång till gamla 60tals-låtar. Stackars granen säger jag bara.

Igår, söndag, var vi 10 personer som bestämde oss för att åka till Säter och besöka Fasta Paviljongen. Där jag gick in när jag var där sist hade dom murat igen, men granen fixade det. Han klättrade upp på den flera meter höga muren på baksidan och hittade en stege och en repstege. Det tog tid, men till slut var alla där inne.

Repstegen på insidan. Det var typ 1 ½ meter upp till nedersta steget.

Sjukt mörk bild, men det är två kaptener på innegården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0