Just STOP!

Jag har kommit på att jag tänker ALLDELES för mycket, på alldeles för mycket saker. Det är saker som cirkulerar i mitt huvud HELA TIDEN! Och mitt tänkande går ofta överstyr. Jag tänker 10 steg längre än vad jag borde och när jag gör det så blir jag oftast arg och retar upp mig på personer som jag inte borde reta upp mig på.

Jag överanalyserar varenda jävla situation och får allt att bli mycket värre än vad det redan är.
Varför kan jag inte bara låta allt vara som det är, istället för att förvärra allt med mitt jävla tänkande. Jag mår bara dåligt över det och gör det värre för mig själv när jag håller på såhär.

Som en person sa till mig för några veckor sedan: "Tänk inte, det är skönare".
Det är så jävla sant. Jag önskar att jag bara kunde sluta tänka för en stund och se vart det leder och hur jag mår. Jag måste verkligen sluta upp med det här innan jag sabbar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0