Kött fifaan!

Alltså krogen. What's the deal? Det är världens jävla köttmarknad. Killar är på en som iglar. Det känns bara creepy. Förr var det smickrande, men det känns inte så längre. Självklart blir man glad när folk uppskattar en, men inte på det sättet. Inte längre.

Visst, det är svinkul att dansa o grejer, men ibland känns det inte värt det. Just nu känner det inte som att det är värt det, för jag vill inte det som dom vill när dom håller på o klänger sådär. Mina tankar är på annat håll, hos någon annan. När det är så, så gör jag inget för att sabba det om det bara finns en liten chans att det kan bli något. Även om det inte är något seriöst, eller är något överhuvudtaget, som just nu, så skiter jag fullständigt i andra.

Det är så sjukt värt det att inte göra något med någon random snubbe, när det finns någon som får en att må bra på riktigt. Det andra skulle bara vara ytligt och jag skulle må bra för stunden, om ens det. Nej, jag håller mig till det som jag (inte) har!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med dig HELT.

2010-05-08 @ 18:45:54
URL: http://dancewithmee.blogg.se/
Postat av: J

Glad för din skull :)

2010-05-08 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0