Liquid ass

Idag i skolan hörde jag två snubbar prata om bajsspray. Jag var bara tvungen att kolla upp det.

Och se på fan! Efter lite googlande så hittade jag den. Bajssprayen.

Den finns att köpa på teknikmagasinet för 70 enstaka kronor.

Såhär beskriver dom den på hemsidan.

"Liquid Ass

Bajslukt på sprayburk! Spraya och det stinker illa.

69.90

Bajslukt på sprayburk! Liquid Ass är definitivt lägre än Glocalnet, samt allt annat du kan tänka dig. Spraya en tredjedel av burken i ett normalstort rum och du har rejäl avföringsstank i upp till tre timmar! Utmärkt att spraya på dörrhandtag, på modebloggare, i möteslokaler, i hissar m.m. As(s)kul och fullkomligt stillöst!"

Hur kan man inte vilja köpa den? Jag överväger det starkt faktiskt. Bara för att. Om det är någon som har något ouppklarat med mig så är det bäst att dom passar sig, för man vet aldrig när jag dyker upp bakom er och sprutar er full med bajslukt!

Tänk er vad roligt man skulle kunna ha med en sån här sprayburk.
Man skulle garanterat kunna utrymma en hel butik om man skulle vilja det.
Eller varför inte sabba någons fest?
Eller bara spruta ner en helt osklyldig (eller skyldig) människa på stan eller i skolan. Förstår vad jobbigt det skulle bli för personen som är helt ovetandes om att hela baksidan är nersprayad med bajslukt och sedan går omkring i flera timmar och folk rynkar på näsan och flyr fältet för att det luktar så in i helvete.

Jag skulle ha sjukt roligt med en sån här sprayburk, MEN jag skulle absolut inte vilja bli drabbad själv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Awesome med bajslukt! Jag tycker verkligen att du ska köpa och testa mehehe

2010-05-24 @ 20:37:17
URL: http://lailonn.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha, jag var inne på teknikmagasinet när en snubbe köpte sån spray och sprutade loss därinne. It´s not very niiiice... hahah! men grymt bra grej för oss med bajshumor :)

2010-05-24 @ 20:48:40
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0