Starkt jobbat Caroline!

NOT SO MUCH!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Gråta tills jag skrattar eller skratta tills jag gråter.

Idag är INTE min dag.
Det blev ingen vidare start på dagen och den lär ju bara bli värre från och med nu!
Helvete också!

Jag har BARA mig själv och min lathet att skylla, men det är fan inte okej!
Tycker dom kunde gjort ett undantag när jag förklarade situationen, men inte då.
Stenhårda jävlar!

Kommer en timme sent till redovisningen gör jag bara för det.
Min lärare som redan inte är så glad på mig kommer förmodligen INTE vara så glad.
Men det är som det är och accepterar inte han det så är det hans problem!

Nu frukost innan jag ger mig av mot bussen och gör ett nytt försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0