Baby are you down down down down down?

Just  nu har jag en jävla down-period från helvetet.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bättre, just av den anledningen till att jag inte vet varför jag känner mig nere.

Skulle vilja lägga mig ner och gråta och inte kliva upp ur sängen på en vecka känns det som. Men sånt har jag inte tid med. Har ett jobb att sköta och ett liv att ta hand om.

Hoppas bara att jag blir glad snart igen. Helst för några dagar sen.

Pallar inte att må dåligt utan att veta varför. Det är bland det jobbigaste jag vet.

Lite förnyelse i livet kanske hjälper. Ska kanske prova det på måndag? Eller kanske shoppa bort lite deppighet? Vi får se hur jag löser skiten, för den här känslan SKA bort.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

vi måste ses när jag kommer hem <33

2010-11-21 @ 13:48:24
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0