Jobb dygnet runt

Jag hade tänkt skriva "Inte nog med att man får jobba och slita om dagarna, utan jag får göra det på nätterna också", men såg just hur fel det skulle låta. Det jag menar är att jag jobbar om dagarna och när jag väl sover, så drömmer jag om jobbet med. Jag går hem till olika kunder och gör det man alltid gör där.

Varför kan jag inte bara få slippa jobbet när jag väl är ledig?

Anledningen till att jag kom på det just nu var att jag vaknade tidigt imorse efter att jag drömt om just jobbet. Man blir fan skadad av det där stället. Men vad gör det. Synd bara att man inte får pengar för det när man sover också. Då skulle jag fan drömma om det frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0