Vilken jävla kväll!

Tim luktar som en redig karl!
Marcus är Fabio för alla!
Jag och Johanna, vi möttes på mitten!
Jag har har varit innelåst!
Vi hittade en snubbe med hatt!
Johanna och Tim drack upp någons drink!
Vi höll på att bli utkastasd av vakterna på  Old Saints för att vi dansade på stolarna!
Jag fick pommes av en stockholmare!
Någon kastade en burgare på ett fönster!
Johanna bjöd alla på öl!
Vi handlade i baren 10 minuter innan stängning!
Vi shotade goda rosa shotar!
Jag drack ännu godare blå drinkar!
Jag drack öl!!
Vi blev stött på av en tjej!
Johanna har en konstig fläck på strumpan!
Jag hade jävligt kul!

Men vi fick efterfest! Och jag är fortfarande full!

Bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahahah låter grymt skoj! :D

2010-10-02 @ 12:46:06
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

sv: haha do it! sv2: jag märker det! :D skooooj

2010-10-02 @ 13:07:14
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0