Finbesök

Jag har precis haft besök av mamma, Tommy och hundarna. Dom kom förbi med glass, chokladsås OCH godis. Jag är ganska lycklig just nu <3

När dom kom innanför dörren var hundarna galna som vanligt, jag har fullt av rivsår på hela kroppen och är täckt av hundslem. Men vad gör väl det när det är mina älsklingar som gjort det.

Vovvarna fick sig lite vatten om dom skulle vara törstiga och det tog inte många minuter innan Tiffy, den yngsta av hundarna, välter hela byttan med vatten. Så det vart en del vatten i köket och det var bara att sätta sig ner och torka upp det.

Efter att glassen är uppäten och hundarna fått smaka så sitter vi och pratar lite och VIPS. Då sätter sig Tiffy och kissar, PÅ MATTAN! Jävla snällt. Men det gör iofs inte heller något, det är bara att skrubba bort det.

Det är alltid lika trevligt att få besök ;D

Jag passade på att skicka med mamma lite papper som hon ska kopiera till mig så att jag kan gå med i a-kassan igen så jag förhoppningsvis får pengar om jag skulle bli utan jobb sen.

Nu ligger jag i sängen igen och suger på mina halstabletter och tuggar på mitt godis. Fint sörrö, fint sörrö. (Var bara tvungen, eftersom det var Tommy som köpt godis åt mig och det är han den jäveln som fått mig att säga så. DET ÄR INTE OKEJ! ;D )


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Carroe :) Faktiskt så är det de sista labbarna med dig det jag mest kommer ihåg från biomedicin, vi hade ju sjukt kul då! Gamla goda tider. Läste att du var sjuk :( inte bra, krya på dig! Kram långt här bortifrån

2010-09-01 @ 15:56:22
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0